Lillebror <3

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge. Men jag har verkligen inte känt för det nu. I måndags hände något som gjorde oss alla mkt ledsen, Rocky - min älskade älskade hund fick avlivas. Det va det hemskaste på länge, jag har inte varit så ledsen på år tror jag. Rocky, Baboo liksom! Jag älskade den hunden mer än något. Han är lillebror, en del av familjen - och nu finns han inte mer. Så jag har verkligen inte haft nån lust att skriva.. 

Igår va det nollning här i Falun då alla Medie-ettor blev nollor! :) Mjölade och äggade, kletiga och illaluktande! HAHA! Så vi va där och tittade på förnedringen, men jag tror inte att det va nån som tyckte att det va jobbigt eller så - mest roligt. 
Efteråt gick vi hem till oss, massa medie-tvåor - klasskamrater alltså! :) Vi spelade lite gura och sjöng och så! Sen kom treorna och hämtade oss och vi gick tillsammans till Bojsen beach! :) Där hade dom tänt en brasa och vi satt och spelade och sjöng lite med dom nya ettorna som förhoppningsvis känner sig välkommna till Media på Lugnet! För det är ju därför vi har nollning - egentligen! 
Vi stegade hem relativt tidigt iaf, Jag, Ida, Jacket och Jessica gick hem typ 10 :) Hem till den stökiga och kalla lägenheten. Det va ap kallt. Jag sov med 3 täcken, och det va verkligen nödvändigt! Jag är en fryslort. 

Ikväll är det Grängesmarken! Tiden går så fort.. Så jag antar att det blir lite fest i kväll med.. Och imorgon.. :/ ojoj! Ja, jag får väl se vart jag hamnar. Ska höra med syster yster vart hon ska.. 
Nu har jag iaf Multimedia och håller på att göra en Flashfilm som inom kort ska in på Youtube förhoppningsvis! ;) Den blir jätte festlig. 
C u tonight maybe? Love Kiiwicake! 

I LOVE U BABOO! R.I.P <3<3
R.I.P Lillebror - I'll always love you <3


Kommentarer
Postat av: Jämpa

Vilken syster menar du? För den här systern har ju typ utegångsförbud ikväll...eller iaf utgångsförbud!



Crocket in my heart <3

2008-09-12 @ 12:04:31
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: emelie

Fäller en tår..

2008-09-13 @ 10:55:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Erica

Fy stackars er!Vet hur de känns.. Har varit utan Alvisen nu i två månader :(



2008-09-16 @ 20:02:21
URL: http://ericaolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0