Plåt i plugget..

Fy fan va jag bara skriver blogg när jag har multimedia. Jag fattar inte ens varför, det är inte för att det äråkigt på den här lektionen.. För det är as kul.. Men det är nog för att det är typ nu jag har tid att skriva. När jag är hemma i lägenheten tar det för det första 25 min och bara ta sig in på internet och sen är man så upptagen med att vara trött och sliten eller inne i dumburken! Totalt galet.. 
Nu sitter jag iaf och lyssnar på radio. Typ bara nittiotals musik, men det passar bra till dom har justa freestyle-hörlurarna som är så 1999! Helt galet.. Men det är nice! Att bero på nice, idag slutar vi kvart över ett, så jag har all tid i världen att ta mej en tupplur när jag kommer hem. Skoldagen idag är ungefär den bästa på hela veckan! Dagen började med Foto, då fick vi inviga dom nya digitala systemkamerorna, Nikon D80. det va roligt.. lite av bilderna kommer här nedan sedan! ;) Det är inte så serri, mest lek!

Nä nu måste jag arbeta, det är viktigt.. :P Haha! Jag måste fortsätta med min Flash rulle.. Ha'de! Loove Kiiwi! <3

   
   
   

Kan ni kanske gissa vad temat var? :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0