Update!

Nu är det måndag igen. sitter i skolan och har min första lekion för dagen. Idag slutar vi dock halv tre, vi har bara två lektioner. Sov vid mattis i natt, vi mös i nya soffan med Pekka och Gurris, åt lite korv och drack perre. ><
I lördags va vi i parken och träffade folk och så. Fyra av alla trodde jag va DrPhil eller nått.. Crazy! Vi hade trevligt, Jackie and Me! Sov i kyrkviken med Jackie och Happy! :D
Idag ska vi käka tacos. Jag vill åka hem imorgon men Johanna kommer hit och sover över, så det går inte. iih. 
Idag kommer Jonas och Stefan hem från Cypern. >< Hoppas dom har haft det bra och så, jag har varit konstant nervös i en vecka, men nu kommer dom hem, så nu kan jag pusta ut. Måste ringa till Marre och fråga när dom kommer, iih. Fubbigt, jag vill också åka utomlands. varmt. Dom har säkerligen druckit en hel del under resan, det är bra på ett sätt. Då kanske dom kan vara nyktra ett par helger >< yeah right..
Ojoj, jaa.. iih! Nu ska jag och fisen snart ta rast och gå och äta en andra frulle! (y) 

C u , Kiiwi <3

missyourkiss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0