Knutsbo suger..

tja! Nu sitter jag på Knutsbo och har det trevligt men Axel och hans vänner. Jag och Emily sitter och lyssnar på volbeat i Axels rum och resten sitter i "köket" och tjålar massa skit bara. Ska väl åka med fyllona hem som har varit på Solo, kul att ma får följa med.. Men nu är det bara 4 månader kvar, då ska maddä och gänget ut och göra Ludvika/Falun osäkert.. Nu kom Axel och joinade tillsammans med Philip. Inte så kul faktiskt. Och nu kom Martin. va ska vi göra nu?

Igår va jag hemma vid tantan och firade honom och Anders som har fyllt 18, kul att nån kan fylla tidigt nog att kunna se allt som händer på Solo liksom.. Vi hade iaf trevligt som fan. Jenny kom och hämtade mig, jag va väl hemma till halv 3. jag skrattade hela kvällen åt Anders som bara tjatade om System of a down. Bara för att jag ville höra B.Y.O.B.

Nu kanske det är dags att umgås med resten av idioterna som är här! Axel sitter här och förstör mitt inlägg! Ha det bra iaf.

Piiizzz! madnesssssss <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily? Som i EmilY? OMG

2009-04-19 @ 01:50:55
Postat av: mas svar

ahahahaha! Jaaaa!

2009-04-19 @ 01:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0