Kusiner är lika viktiga som vitaminer!

Ganska fin dag faktiskt, jag har dock inte varit ut på hela dagen. Trots det rätt fina vädret så va det ganska kallt så jag tyckte det va onödigt att gå ut. Jag har mest legat och degat på mitt rum och inte gjort mycket alls faktiskt. Låg där till klockan åtta-isch för sen kom Janne, Viktor och födelsedagsbarnen Tim och John på besök! Eftersom dom har det ganska messy hemma med alla valpar som kutar omkring så beslöt vi oss för att hålla kalaset här på KB :) Vi åt en hel del tårta och dylikt, och tittade på TV och så.. Jag skrattade mest åt Vicke som hade omatchande strumpor, och Tim och John som bara pratade om Jesus typ.. As roliga! Jag vill bara skratta ihjäl mig åt dom där!

Jaha, nu sitter jag här och pratar med Ante, Axel, Jes och Jocke. En ganska vanlig syssla jag har nu förtiden.. Och den bästa jag vet <3
Ikväll kommer det bli sängdags ganska tidigt eftersom jag ska med tåget klockan 7. Kul. Jag tror att jag ska sova på soffan, då sover jag inte lika gott!

Have it your way! - Madnesss! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du glömde Marina och Greta! ;)

2009-04-06 @ 11:17:39
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0