Skype = Kärlek..

Nu har jag varit så där dryg igen och inte bloggat. Men med tanke på min nya favorit-hobby - Skype-med-Axel-och-Ante-och-Jesper kallas det.. Då har man inte tid att blogga. Men nu har jag tid. Idag har Mad inte alls varit i plugget, vaknade med migrän - det är inte det trevligaste man kan vakna av kan jag lova.
Jag och Mathilda packade bilen runt tolv och Borlänge där vi hade våran lilla mat paus. Burger King. I had it my way..
Sen blåste vi vidare till GRBG, vi bestämde oss för att för en gång skull poppa lite radiomusik, och vi fick höra en och anna bra låt faktiskt. Så vi gjorde det enda rätta i ett sånt tillfälle - sjöng och dansade. Jag dansar ju helt inte över huvud taget, men jag känner mig så bekväm i Mathildas sällskap så jag gjorde några av mina bästa moves - sittandes dock..

Nu förtillfället sitter jag hemma vid grannen - kusinen - muffinsen.. Mormor är i grängesberg på besök nu och då får man inte gå långt från hemmet. Det är ju inte ofta hon kommer på besök från Sthlm lixom.
Ikväll ska vi ha familjemys och titta på Så ska det låta + Singing Bee. Sångfåglar är vi allihopa, allihopa..
Men jag hoppas på att hinna med lite Skype ikväll oxå, nu när jag inte kan åka hem till Axel ikväll, kan dom inte bara flytta the get-together till imorgon? Joo let's do iiiit.

På söndag är det en relativt viktig dag faktiskt. Våran nya lilla jycke, Zorro, kommer hem <3 och så fyller kusinerna Tim & John hela 15 bast! Stora grabbar.. Så det är ju rätt stort fan. Men jag måste väl åka till Falun på söndag så jag kommer väl inte hinna med att träffa varken Zorro eller Timpha+Jonpha..

Ne, funderar på att gå hem och Skypa, nedra tjat - jag vet.. i'm lovin' it!

Puss Madnessss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0