Flyg fula fluga flyg, och den fula flugan flög..

bloggandet har gått ganska trögt, jag vet. Men jag ska ta och skärpa te mig en gnutta och uppdatera oftare. Men det är mkt nu, hinner inte riktigt med. Idag har jag iaf gjort min sista dag på jobbet, det känns både skönt och lite tråkigt. Jag kommer sakna alla vrånga gamla gubbar och alla PMS tanter på Granis, men va ska man göra. Jag är iaf nöjd med mina tre veckor på hemmet och jag fick högsta betyg av personalen, så det känns mkt bra att lämna stället med stil. Så nu ska jag alltså vara ledig i två veckor innan skolstart i fall det är någon arbetslös människa som kanske vill hitta på något. Jag vill iaf träffa Jesper och gänget samt Linn och kompaniet.

Om en vecka och en dag idag så fyller jag vuxen! Det har jag iaf sett extremt mkt fram emot och det ska blir fint som snus. Tänk att inte behöva vara den lilla flickan som sitter kvar själv på förfesten när alla drar till SOLO, att inte behöva strosa vägen hem helt själv när grabbarna grus slirar ut på Trädgårn.. Nu är det nog mer jag som kommer glida ut tillsammans med alla och om jag känner mig själv kommer jag nog tröttna ganska fort. Jag har hört att det inte alltid är som man tror på krogrundorna, och det kan jag tro. Det är ju alltid förfesten och efterfesten som är festen liksom. Men jag säger bara det att det kommer bli skönt att ha möjligheten liksom.. haha.

Den 15 augusti händer det en hel del, och eftersom jag är myndig vid det laget så blir det ju snäppet värre. Gruvnatta i parken (jag vet, det låter pretty lame), vattenfestivalen i Ludervika (pretty lame 2) och TNG-spelning i Dalafloda. Va ska man välja då? allt samma jävla dag. Men fest ska det bli iaf. Det blir ju första krogrundan.. om det inte blir dagen efter dagen.

Nu ska jag nog ge mig, det blir alltid så långt när jag inte har skrivit på ett tag. Men jag ska som sagt bättra mig på den fronten. Så att.. jag vet inte.. ha det bra. PEACE - Mad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0