Tre minuter va allt, tack!

Nämen hallå gott folk! Nu va det längesen igen. Det är för illa fröken Madeléne, we all know.. Ja, nu sitter jag hemma vid Jenny, men själva Jenny är inte hemma. Emmelie är här och är hundvakt och jag är sällskap! Men för tillfället är Mufflan ute och rastar jycken. Jag måste säga att jag och Emmelie alltid har bra trevligt tillsammans. Vi sitter här vid köksbordet  och pratar om allt mella himmel och jord, om saker och ting som helst ingen ska få veta. Men jag litar på min älskade kusin och jag antar att hon litar på mig, så allt som sägs i detta kök - stannar i detta kök kan jag lova. :)
Annars blir kvällen lugn och skön, jag och Muffin ska väl sitta här och umgås som dom kusiner vi är ungefär. Jag orkar inte gå nånstans alls.
Imorgon blir det andra bullar, lungt finns inte på kartan. Upp till Falun igen och hem till Lotta på kalas :) Det ska bli skit kul faktiskt, fast jag (nästan) inte kommer känna en kotte där. Men det är väl kanske just det som lockar, nya ansikten och personligheter. Det lockar verkligen! Jag gillar nytt folk och umgänge, det händer inte allt för ofta. Mathilda, Ida och Jessica ska med tack och lov. Det blir även en del av klassen, typ Amanda :D Det ska bli as kul.
Föressten, innan jag glömmer det måste jag ju berätta den goda nyheten att  Mathilda Jansson har fått körkort! Igår liksom! :D Jag är så stolt över flickebarnet! Grattis hjärtat.. Så det blir alltså bilfärd upp till Falun imorgon! Vi va på första roadtripen igår! ;D Invigning liksom.. :D haha

Idag har jag varit till tandläkaren, i tre minuter! Sucks. Och Idag fyller syster Johanna ett x år gammal! Och André Ericsson fyller 18 :D Grattis som fan, jag är avundsjuk.. Det va allt idag. Nu ska jag tjåla med en stelfrusen Muffin! :D

Puss och Kram! Hoj! Maaaaaaaaaad *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0