Oh maybe it all just burns like a living hell, I'm all alone, and here comes the dawn..

God kväll gott folk. Nu har jag varit så där slarvig med bloggandet igen.. Men så blir det ibland. Det har hänt mkt sen sist för en gång skull.
Vi kan ju för enkelhetens skull börja med förra helgens händelser. Fredagen spenderades med systrarna Eriksson som ni läste i förra inlägget. Jag, Jenny, Johanna och Emmelie (aka Muffin) spelade Alias i flera timmar, tills stefan ringde och suktade efter skjuts hem från Ludvika. Då klämde vi ihop oss allihop i bilen för att uppfylla killens önskan. Det blev lite av en allsång i bilen, som det lätt kan bli när det gäller större delen av familjen Eriksson :) Väl i stan plockade vi upp steffe + hans jobbarpolare. Den natten sov jag vid Johanna.
Lördag - Fotbollscup. Jenny ringde och väckte mig och Johanna typ 11, försovna och äckliga hoppade vi upp ur sängen och kutade ut. Vid bilen mötte vi Jenny och Mojo och sen drog vi hem till Uffe och Marie. Där hämtade vi upp Emmelie och Alexander och Johan kom även och lämnade av Ebbsan, och sen drog vi allihop upp till fotbollshallen på västra för att titta lite på fotbollscup. Hade det inte varit för att det va typ Stefan, Mange, Danne med flera som spelade hade vi ju inte precis spenderat denna lördagsförmiddag med att glo på fotboll. Jag tror minsann att Ebba va mest intresserad av fotbollen, och vi andra försökte mest hålla koll på vilda lilla Alexander som gärna hade varit med i matchen.
Vi åkte lite fram och tillbax till fotbollshallen i pauser och liknande, men det slutade iaf med att grabbarna vann hela faderuttan! :D grattis till dom! :D
Att bero på grattis - Stora gratulationer till min älskade vän Mathilda Jansson som fyllde hela 18 bast denna dag! I totally love you! :D
På kvällskvisten så va det visst lite av lagfest för A-laget i bandy, hemma vid Markus Brix. Och där hamnade ju självfallet jag då da.. Haha Det va massa bandykillar, jag, Danne och Maria typ (För att överdriva).. Sen dök även Sofia M upp, det va ett trevligt återseende efter long time, no see. Det va hyvens.
Mathilda den lilla råttan va och invigde sitt 18-åriga jag på Solo denna kväll, det fick väl typ 3 av 5 toasters om jag gissar rätt :D Hon tyckte inte att det va så jävla festligt, men hon hade iaf en trevlig kväll - och det är ju allt som räknas! :)
Jag kom hem typ halv fem, trött som få. Min kväll va great! Som alltid..

I veckan har det varit rätt mkt ändå, i tisdags va vi till Trysil med skolan! :D Det va as trevligt. Jag fick dock inte höra allt för mkt norska, det va ju liiite synd - trots att det är rätt ugly Betty.. Men jag lärde mig iaf en sak - Pulk Förbudt. (ganska tråkigt, men ändå dökul) Hela dagen blev jätte bra, det va lite kallt dock - men solen sken hela dagen och jag hade ju Ida, Jessica och Rebecka med mig. Då kan man inte ha mer är roligt! :) Det va bara lite jobbigt att det va tre puckon som hade tappat bort sig och vi fick vänta en timme i bussen innan vi fick åka till hemlandet igen. Det sög.

Resten av veckan har inte varit så speciell. Jo förrsten, grattis Mathilda Jansson (igen) för ett en godkänd uppkörning! :D Jag blir så stolt. ;)
Idag har jag varit hemma i Grängesberg en sväng. Jag lekte lite med Johanna, P-nut och Emil och sen träffade jag Danne och Markus en sväng oxå. Sen satt jag mig på tåget upp hit igen. Nu sitter jag hemma i lägenheten, helt ensam. Miss Lonely. Kul. Jag ska snart gå och lägga mig i brist på sociala umgängen. Muffin ringde nyss och livade upp mitt tråkiga jag iaf, det va det trevligaste idag.
Nä, jag tror inte att det va nå mer än så, Johanna kommer klaga på det långa inlägget, men det är det värt.
Imorgon ska jag och Ida på födelsedagsmiddag för Bea som oxå blivit myndig, sen blir det fest framåt natta. Det ska bli jätte trevligt. Jag kan knapp bärga mig.

God Natt, mer om helgen kommer när jag upplevt den. Sound of Madness <3


Kommentarer
Postat av: AMANDAA

men skriv en bok vafan :o

vem tror du orkar läsa allt dt där?

2009-02-08 @ 01:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0