Dagen får 3 av 5 toasters.. dötrist!

hejhej. Idag har jag sovit, sovit som en stock. Jag vaknade hemma vid Mathilda med världens hemskaste mensverk.. Så jag blev hemma från skolan. Mathilda hade ont i vanliga magen, så hon blev oxå hemma konstigt nog. Vi sov till typ halv 12, det va skönt. Jag har extremt svårta att sova när jag har sån smärta så det va behövligt att sova ut idag.
Mamma ringde och fråga hur det va med mig, hon berättade även att det hade kommit ett paket till mig som hon inte visste va det va. Jag blev så klart extremt nyfiken, så hon fick öppna det. Det visade sig vara Björn Gustavssons nya dvdfilm! Som jag av alla människor hade vunnit i en sms-tävling - som jag förövrigt hade glömt att jag va med i. Tack för den fina prellen! :D

Jag åkte hem till lägenheten typ 2, och hade tvättid vid tre. Så det va bara att packa ihop den enorma smutstvätten och spendera dom närmaste två timmarna i tvättstugan. En mkt roande eftermiddag.
Att bero på middag, jag har ingen som helst matlust när det är denna tid på månaden, så idag har jag inte fått i mig mkt mat alls. Idas halva lilla paj som hon inte fick berätta vad den innehöll förns jag ätit upp. Och tur va väl det för det va soltorkade aprikoser på den, det va därför jag inte kunde äta mer än typ halva. smakade sockerapa.

Efter tvätten va ren och doftade ljuvligt så fick jag för mig att jag skulle gå ut och gå i det mörka, kalla och dystra vädret, så jag tog mig en repa på våran vanliga rutt. Det va kallt men ändå väldigt lugnande. Jag får sån ångest när jag är ute och går, jag vet inte va det är. Jag tror att det är för att det är då jag kan samla alla tankarna och så får jag panik. det är verkligen drygt..

Dom senaste fyra timmarna har jag och Ida setat i soffan och glott på dumburken. Eftersom det är lite brist på kanaler i det här hemmet så har det blivit bland annat - House, That 70's show, halv åtta hos mig, Bygglov och Andra Avenyn. Mkt roande. Jag kan knappt tänka mig ett liv mer fler kanaler. det vore rena lyxet!
Nu för tillfället sitter  jag själv i soffan med ett glas cola och skriver. Ida har lagt sig, jävla tant. Jag får väl titta på film själv då! tack så mkt. You've got mail blir det. Jag har aldrig sett den. Det är med Tom Hanks och Meg Ryan. Hoppas på det bästa. Kanske fyra av fem toasters som Björn skulle ha sagt det. Ha. Tack för mig och god natt! Madness <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0