Deo för både män och killar?

Jag och Ida sitter i soffan, med varsin dator och grejar. Ida dock inte på nätet. Igår när vi kom hit till Brits träffade vi våran väldigt ratglada granne. Hon tycker att jag och Ida ska gå och äta Tisdags soppa imorgon nere i matsalen ;D haha Ida funderar starkt på det.. Hon bjöd även in oss på en fika någon dag i framtiden! :D En mkt trevlig prick det där. Nästan läskigt trevlig. Vi va hemma till nio, då ringde vi till Nils (som bor i vårat hus) och skällde lite å honom för att inte ha slät in oss när vi försökte fly från grannen. Sen slutade vi fred och bjöd in killen för en liten Beck-kväll! :D Inte kunde han tacka nej till den inbjudan heller, så han kom hit. Jag och Ida tyckte detta va väldigt festligt eftersom han hela tiden säger sånna fruktansvärt roliga saker. haha. Festligt som fan va det.
Stackars Nils gick inte hem förens typ mitt i natta, och jag och Ida började plåta för Linje-uppgiften. Det gick bra fan, men vi kom inte i säng förens ungefär 2 i natt. Not good. Jag sov på tok för länge, och Ida väckte mig 08.35 i morse innan hon gick till bussen. Jag tog nästa buss vilket gick som smort. :D
Skolan. Jag blev mobbad, vilket inte alls är konstigt nu för tiden! :D Jag tror att verkligen alla tycker att det är döfestligt att dryga sig med mig. Men jag börjar faktiskt bli van :)

Snart ska jag glida hem till Mathilda och titta på Prison Break :D Vi kanske drar nån film också när vi ändå håller på. Kanske Sex and the city the Movie, men då blir det gråt igen och det är ju liiite drygt. haha. Men men, va gör man inte för en så underbar film. Ni har väl sett den hoppas jag? Den är iaf as bra, lätt värt.

Nästa helg blir man kvar här i Falun igen då, vi är bjudna hem till Lotta på bråkmakargatan på födelsedagsfest, och det ska vi väl inte missa? Nej. Det ska väl bli trevligt. Sen har vi lov nästa vecka också. Och Johanna fyller år på fredag, och André oxå. Grattis i förskott.. Men jag ska även till tandis på fredag, det ska ju bli mindre trevligt. Men det är väl bra att man går kanske.

Nej nu får det vara nog med onödig information. Ha det bra så länge! Bubbla vidare.. Madnessss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0