Bättre sent än aldrig?

tjo brursh! Idag har jag och Mathilda försovit oss igen, det är oacceptabelt! Jag vet, men va fan! När man vaknar av att man drömmer en hemsk dröm och man ser att klockan är halv elva så får man inte panik, tro det eller ej! Men man känner bara sig väldigt trött på livet. Helst av allt ville jag bara dö idag. Jag kände verkligen att livet va skit när jag vaknade. Jag tog ett glas vatten och tänkte vakna till i solskenet, när jag plötsligt fick så jääävla ont i magen så jag fick rusa in på toaletten, bokstavligt talat här. Det va helt galet! Ursäkta min oförskämdhet, ni kanske inte alls vill veta hur maddä är i magen, men det va verkligen helt sick! 
Så nu sitter jag och Mattis i skolan och har Multimedia, våran lärare sa bara: Bättre sent än aldrig, och då försvann min ångest en aning. HAN ÄR KUNG, han räddade min dag. Tack! :D

Idag är det fredag och jag ska hem till Grängesberg igen, sköönt! Undra va jag ska ta vägen i helgen, jag ska nog leka med Mattis. <3 Danne - min kära vän som jag hälsar på i mina tråkiga stunder - är tydligen i sthlm! Jag hade fått ett sms av killen när jag vaknade då han berätta den tråkiga nyheten! Vem ska då roa mig i mitt tråkiga liv? Ingen som det ser ut. Mathilda kommer få ett rent helvete! :D haha 

Nu slutar snart lektionen som jag och Mathilda varit på i typ 20 min. Bättre sent än aldrig som sagt! Sen har vi lunch, vilket betyder tjockis-cola i cafeterian! thank you! Sen har vi Graf. BLÄÄÄ! Det blir nog ett och annat inlägg då med kanske, om jag har så här tråkigt.. Det kan ni ge er på! 
Ha det gött så länge! Puss och Kräm, Maaaaad :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0