Fest, miss i nassen? *

hejhej, hemskt mkt hej! Nu är det måndag igen och jag är pisstrött. Med tanke på att jag har sovit ca 4,5 timmar i natt så är det kanske inte så märkligt, men jag va inte så fasligt trött imorse iaf.. nu börjar det komma dock! Nu har jag graf iaf..
I helgen va det bara massa festligtheter. I fredags fick jag stressa hem för att fixa och trixa inför partyt. Vi kom till födelsedagskalaset för Ekki typ klockan 7, och kvällen gick väldigt sakta faktiskt. Men det va riktigt festligt, träffade massa folk som man inte sett på år och dagar. Så det va jätte trevligt. Kvällen gick och det gjorde ida med, hon försvann en sväng och jag åkte hem med Tobbe och Nikola typ halv 2. Tack för en as bra kväll alla <3
I Lördags va det lite party igen. Jag va hem till Danne och umgicks lite med folket :) Det va superkul, typ.. :P Typ halv 5 gick han och jag hem till Jenny och spelade gura och sjöng. Och jag va väl hemma typ 6 och as trött, somnade som en stock. Sen sov jag till tre då pappa kom och väckte mej och lockade med pizza! :D Smarrigt värre. 
Det va väl ungefär va jag han med den dagen innan det va dags att åka hem till Falun igen. 
Mathilda hände på hem till mig och sambo, vi tittade på Besatt och åt popcorn, det va trevligt som fan. Sen blev dom porr, det kommer bildbevis senare.. :D haha

Idag har jag och Mathilda börjat vårat nya liv iaf :) Inge mer cola, for real this time! Sen ska vi ut på promenad idag oxå! Nu får det faktiskt vara nog med tjockislivet, hur tragiskt det än är..
Den här veckan börjar helvetet med i-val igen. Imorgon ska jag, Mathilda och Ida till Hbo och ha Psykologi.. det blr nog trevligt med det är slut på sovisarna som vi har haft nu på tisdagar och så.. suck*

Nu ska jag göra klart min grafiska profil, sux, believe me! :D haha 
Chill, Maad* 

Kommentarer
Postat av: Anonym

No Coke här mä! Let's be brave now! Buhuuuuuu

2009-01-26 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0