Gilla läget och chilla, brorsan!

hejhej, en vecka har gått sen senaste inlägget typ.. Nu har jag verkligen inte haft tillfället måste jag påpeka! Den här veckan har gått relativt snabbt, det är nog för att vi inte har nått I-val denna vecka, samt nästa vecka. Jenny kom hit till Falun i tisdags och har sovit hemma vid mig och Ida sen dess. På tisdagskvällen tittade vi på film och käkade massa gott. Så blev det igår också men då joinade även Mathilda och Sofia. Det va mkt trevligt. Idag åker Jenny hem igen och det gör nog jag och Mathilda med, fast med tåget. Jag vet inte varför jag ska åka hem en vända men jag har lite hemlängtan faktiskt. Det är lite ovant att vara tillbax i Falun. Men inte för att jag inte vill vara här, men nu är livet lite virrigt så jag känner för att vara hemma vid Mamma och Pappa en stund idag. Jag åker tillbax hit ikväll. Jag vill bara hem en stund! Punkt slut. 

I helgen blir det ganska lurre, jag ska kanske hem till Mathilda på lördag för att hon är själv hemma, familjen Jansson är i Sveriges näst vackraste stad - Göteborg! :D Men annars ska jag nog inte göra nått specifikt. Så om ni vill gilla läget med mig så ring vettja.. 

Nu ska jag göra det jag ska, jag har ju faktiskt Multimedia nu! Men det är ingenting som jag tycker är festligt. Så jag chillar idag, det får man ibland! :D Vi gillar läget. 
jag ska försöka bättra mig med inläggen, det säger jag i varje litet inlägg, men jag lovar att jag ska göra mitt allra bästa. 
have it your way, HOJ! Maaaaaaaad * <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0