Maddä går mot röd gubbe?

Suck och stön, trött som ett as. Idag har vi dock inte haft nån ansträngande dag precis. Hela förmiddagen gick åt på tingsrätten på studiebesök. Det va en tjomme som hade snott kryddor bland annat.. han borde få fängelse ;D haha iddi..
Sen åkte vi tillbax till skolan, och Mathilda insisterade på att bjuda mig på mat på kiorren! :D Haha det fick hon väl, mer än gärna.. Fattiga lilla Maddä då..
I skolan hade vi bara en lektion - Naturkunskap! Den västa av dom alla - verkligen. Det är pest och pina, så att man kan börja grina.. nästan iaf. Nu sitter jag hemma i lägenheten och grejar lite, lyssnar på när Sambo diskar bland annat. Hom är väl ett änglabarn! ;D
Snart ska jag hoppa framför en buss. Nejdå, men jag ska hoppa in i den och åka en vända till Norslund. Där ska jag ju självfallet hem till Mathilda. Där befinner sig även självaste basisten i TNG - Pontus Dahlin :D Jag måste ju grattulera till den braiga demon för fan.. Daniel Gilberg är oxå där :) Det va länge sen så det kan bli festligt, men han roar sig alltid med att kasta en mjukis-gris på mig. Man går aldrig säker.. Haha

Imorgon är det Torsdag och det betyder..att vi slutar kvart över ett :) Va ska man göra då? Är det ingen som vill komma hem till mig och hälsa på kanske? Det är det ju aldrig! Suck..
Nu ska jag klä på mig och dra till Norslund som sagt, ha det bra,
tjo-faderittan-lambo! Maad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0