Ramalamalamading-dong is the song!

Jag vet, jag vet! Jag har inte skrivit sen julafton! Men va fan, jag har verkligen haft fullt upp! Jag har typ inte varit hemma så mkt under lovet.. jag har spenderat en hel del tid med grabbarna grus (Orre & Robban och gänget) samt med Daniel. Där har jag hängt en massa, och umgåtts med mina äldre, mer öldrickande vänner. Det har varit festligt måste jag säga. 
Sen har det ju varit nyår oxå, det har vi glömt! För att sammanfatta kvällen kort - Jag började hemma vid Mathilda på berget där vi tittade på när Happy lekte kock och sen sjöng vi en aning SingStar, jag vann. Sen fick jag nog av Grängesberg (Inte för att jag hade tråkigt vid Mattis, men jag ville till stan) så då kom David och hämtade mej och skjutsade in mig till Ludervika där jag firade tolvslaget och en hel del mer med Bea och Linn. Det va sjukt festligt. Mitt i natta kom David och hämtade mig igen och sen av någon konstig anledning så sov jag hemma vid han. David är min vän och mkt festligt, så det va kul! :D 

Sen har lovet bara rusat i väg och nu är jag i skolan igen! Det gick för fort för mig tror jag, jag han inte med hälften av allt festligt man kan roa sig med! Dessutom va jag Jojje-vakt dom sista 4 dagarna av lovet när Jenny va i Norge och hälsade på Spanks! Men jag har haft det as bra, verkligen! Men på ett sätt så är det ändå skönt att vara tillbaka i friheten här i Falun! 
Men nästa vecka så kommer J&J hit och inkräktar på min frihet igen, kul liv. Men va fan gör man inte för familjen! :/ haha

Just nu - för tillfället - sitter jag och Mathilda helt själva i grafsalen och dunkar musik på högsta volym och dansar runt lite! Man kan ju tro att vi inte får något gjort, men så är inte fallet.. Det går fin fint för oss! :D Vi sjunger även en hel del :D haha Jag och Mathilda är två livsglada bruttor på 17 barre, vilket snart även det är över när Mathilda fyller 18 den sista! Jävla gamling, själv har man ju typ ett jävla halvår kvar! Jag kanske överlever när Mathilda kan skjutsa runt på mej! :D När hon snart klarar körkortet, jag är heeeelt säger på det japp! :D
Ramalamalamading-dong is the song! Men nu böt vi till Pp-ppp--ppp-pokerface-pp-pp-ppp-POKERFACE! jaja..
 
Nä jag ska skärpa mig med skrivandet! :D Lovar.. alltid! ;) Ha det så bra för fan, vi hörs!

Madness!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0