Ska inte du säga - ha den äran till lillebror?

Tjosan i trosan! Det första man skriver i bloggen idag är fan i mej, Grattis till Jesper Söderlund som fyller år idag! :D Woohoo! Grattis babygull! :D <3
Sen kan man även säga Grattis till min älskade sötnos Ekki som fyller hela 18 barre! ;* 

Nu sitter jag i skolan och har teori i Grafiskkommunikation. That totally sux, kan jag lova! USCH och BLÄ. 
Imorgon är jag ledig så då ska jag åka hem till Grängesberg och hälsa på, kanske kan träffa jesper och verkligen säga grattis, kanske till och med byta julklapp/födelsedagsprelle. Det skulle ju vara bra, men jag vet inte om jag hinner hämta prellen, vi fåår see! :D han väntar nog otåligt på julklappen eftersom det är typ en månad sen det va jul! :* Men så är det verkligen med fattiga maddä, man får helt enkelt vänta och vara glad om man får nått alls är jag rädd! haha 

Jag suktar efter coca-cola.. jag längtar verkligen efter rast och cola. Jag kan knappt vänta! Det är ju läbbigt va jag är besatt av den ljuva smaken. Den kalla, läskande, bubbliga drycken. Livets dryck..
Det ska bli så galet gott.. 

Min lilla skata till lillasyster har skaffat en blogg, finally. Hon kallar sig då Misserixon.blogg.se - pay a visit, why don't you!
Nu kan mamma och pappa roa sig ännu mer med att läsa om deras döttrars meningslösa och feta liv. Man har knappt ett privatliv mer. Men jag antar att man har sig själv att skylla om man är villig att lämna ut sig på internet på detta vis! :D haha

Nu ska jag softa, och sukta! Jag återkommer så fort jag kan. Som alltid..

Have a great day! Loove Lady Maadisch! * 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha den äran.. Här har du en bulle Gunilla!

2009-01-19 @ 18:56:29
Postat av: Fia

Du är väl inte ledig mara. Skulle inte eran halva på rättegång ? ;) haha. Följ med på onsdag annars, när de e min tur, SNÄLLA <3

2009-01-20 @ 14:17:32
URL: http://soofiasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0