Sliiiten..

Jag är så trött. Nästan så man kan inte kan säga hur trött. Jag förstår inte varför heller. Jag och Ida plåtade lite för mitt repotage igår och vi gick väl och la oss vid ett igår natt, och det är nästan tidigt ändå mot va vi brukar, så det är jätte konstigt. 
Idag ska Ida den maran åka hem till Grängesberg och jag är avis, jag vill oxå åka hem och vara ledig imorgon, men det går ju inte.. Och Fredagar är seriöst den jobbigaste dagen på hela veckan, helt galet. Så jag avundas henne totalt. 
Idag ska jag gå på stan och shoppa prelle till Ekki förhoppningsvis, jag måste ju göra det idag eftersom det är imorgon vi ska till henne på party. Så det är viktigt. Sen ska jag hem och sova en stund, och hitta outfit till imorgon. Rebeckas krav till festen är att man ska vara färgglad, och det tycker jag är svårt som fan. Man ska helst inte ha varken svart eller vitt. Så jag antar att jag får bli grå då :D Haha Jag måste även packa lite och sen tror jag att det blir övernattning vid Mathilda. Men hon är tydligen ine i skolan idag märkte jag precis, jag sitter vid hennes dator på grafen :D Jag ska redigera biderna från i går. Sen hamnar dom nog här kan jag tro. Så får ni se gull-modellen Ida Hanna Eriksson. Fy fan va jag skrattade åt henne igår, hon va så seriös så det va roligt. haha

Nä, nu ska jag göra det jag ska i fall Martin dyker upp och ser att jag inte har börjat än. haha 
Men bilderna kommer här nere så småningom. Ha en bra och trött dag. :D Hojhoj - Mad :* 

         

Kommentarer
Postat av: maran spjuth

åh så långt hår du har fått.. det måste va en EVIGHET sen vi såg mad?

2009-01-22 @ 11:49:57
Postat av: Maad svar

Ja det va nog ett tag sen! :P det växer som ogräs!

2009-01-22 @ 15:20:30
URL: http://maddelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0