A broken man and the dawn

exhausted, for real. och hungrig som en varg. Nu sitter jag hemma vid syster Jenny och väntar på att få stoppa i mig lite käk, äntligen! Johanna kommer också hit och joinar för middag ala systrarna Eriksson. Amanda är dock inte med, hon är i stan och ränner som vanligt, ungjävel! :D Haha Annars hade middagen varit komplett!
Det blir Kyckling och pommes, min och Hanjoos favvo! Smarrigt värre..
Emmelie kommer hit senare och ska spela lite sällskapsspel och så, jag vet inte om jag är kvar då dock, jag ska kanske hem till danne och hälsa på och göra killen sällskap om han får trök. Men vi får se om jag inte blir fast i sällskapsspelens värld. Vi får väl se..

Ny favvolåt. Självfallet med Volbeat, vilka annars! A broken man and the dawn är namnet på den älskade låten, den är kung. jag har ju hört den förut men nu lyssnar jag på den mkt oftare så den har liksom fastnat på min näthinna, kind of.. Jag älskar Volbeat, det skulle vara hur grymt att se grymt. Till och med Johanna lyssnar på Volbeat nu förtiden, det är ju inte precis hennes kind of music, men jag förstår henne! Alla älskar Volle!

Imorgon ska jag..inte göra ett jota tack så mkt. Jag blir väl hemma kan jag tänka mig. Men va fan, det kanske är lik fan! Jag är så trött nu förtiden så det är nästan läskigt. Så det blir väl rätt lurre i helgen, kanske går och hälsar på nån tjomme!
Jag måste även packa till Trysil tills på tisdag! :D:D Det ska bli as skoj!

Meen nu ska vi äta! :D Skepp å hoj! - Madness :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0