I think the world's gone Mad..

Tjenis P*nis! Nu sitter jag hemma in tha Crib med Ida och Sofia och tittar på film och så :) Jag håller på med en ny bloggheader igen. Ja, jag vet, jag har precis bytt! Men den är tillfällig som alltid. haha

Idag har vi varit på Haraldsbo och haft Psykologi, det va bland dom värsta upplevelserna i mitt liv måste jag påpeka. Första gången man är där så ska man hitta till nån jävla sal som heter X1B, lätt som ett plätt va? Njet. No. Nej! Vi fick fråga tre pers. och hittade knapp ändå! men det ordnade sig tillslut!
När vi väl va där, så fick vi titta på film hela lektionen, Billy Elliot. Den är bra, och så jävla sorglig, jag fick fan kämpa för att hålla tårarna tillbaka! Men det gick bra! ;D haha Ni vet ju hur lilla fröken Madeléne är.. ha!
Sen väl tillbaka på Lugnet, så hade vi bara en lektion och sen fick vi åka hem igen. Skönt som fan. All kärlek till tisdagar! 

Jag tror hela världen håller på att bli totally insane! Flickor som gör misstag har vi alltid varit medvetna om och så har det varit i alla tider, men att killar utnyttjar små, oskuldsfulla flickor för att inte behöva vara ensamma är fan helt jävla sanslöst! Jag hatar detta, och man kan tro att det är svartsjuka - men jag har aldrig varit gladare att bli av med allt tjat. Och nu börjar människan om igen, och på en stackars liten flicka som inte vet bättre! Jag tror jag blir galen! Hoppas hon hittar sitt förstånd och någon bättre. Jag kan tyvärr inte nämna namn pga personliga skäl.
Men ta för fan åt er! Ensamhet är illa, men inte så illa att man har rätt att bara ta nån bara för att.

Jag har inte så mkt mer att skriva om faktiskt. Nu är det snart dags att nanna, det känns otroligt underbart - för en gång skull! det är helt galet. God Natt, vi hörs så fort jag är på topp igen! ;D

Chill out - Maad :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser inga ess. I am lost. Men den va fin. Den nya. Nu. fint kort :) Mm. Mattis fyller år på lördag! Glöm inte bort!!!

2009-01-29 @ 01:40:19
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0