Bär ner mig till sjön.. jag känner att jag måste i!

Fan va vackert väder vi har nu då!! Men klockan ett slutar Jenny jobba och då kan det hända att det till och med regn.. Haha. Nu sitter jag och Spanks framför varsin dator och lyssnar på Promoe! Idag ska vi till Janken och kasta oss i sjön, du med Angelica!! Jag och Jenny har fan legat i den där sjön i flera dagar nu och det hjälper inte min förkylning till det bättre precis, det blir snarare lite sämre för varje dopp.. Men man måste svalka av sig i hettan!

Imorgon fyller min far 50 år!! Och jag har ingen riktig duglig prelle än! Han kommer nog få den lite efter, men jag tror inte att det gör nått faktiskt. Innan imorgon måste jag plocka ihop mitt rum, som dessvärre ser ut som ett bombnedslag. I måndags va vi i Falun och plockade ur lägenheten så nu är alla mina ägodelar på mitt lilla rum! Jag vet inte vart jag ska göra av hälften ens.. Jag skjuter på det som fan, men mamma vill att jag gör det innan pappas birthday så då lär det ju bli idag! hemskt jobbigt läge..

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe för sen tror jag att Angelica har planer på att gå till Jankviken! gå.. så jag behöver krafter om jag ska orka hänga på -.-

Ha en underbar dag i sommarvädret så ses vi snart, hoppas jag.. Peace - Mad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0