Ett knippe solsken?

Detta får bli ett kort ett, bara för att liksom. Idag är det måndag vilket betyder att det åter gick görs ett försök till en fettfri kropp. Igår låg jag och A hela dagen och tittade på film och tv, och åt en hel massa onyttiga saker. Pizza, Kinapuffar, gott&blandat, Salt&blandat, Chips, dipp, coca-cola. non stop. Men man får frossa innan man bantar tack så mkt :) haha Vi somnade mätta och belåtna, och helt slut efter att hja tuggat hela dagen.
Imorse fick jag nog sommarens wake-up-call iaf. Jag vaknade av att Jenny vrålade mitt namn och tröck upp en telefon i nyllet på mig. Trött som aldrig förr krystade jag fran ett "hallå" och hörde min mors röst gorma och gala. "Maddä, du har fått jobb på granliden" - va ungefär det jag uppfattade och mina ögon förvandlades genast till stora gröna dollartecken. Pengar. Men sen när hon sa "Du börjar imorgon, klockan 9" blev ögonen mer panikslagna. Jag ringde till min arbetsförmedlare - Johanna Helena Eriksson och hon tjålade en hel del om att jag typ kommer tjäna iaf typ 6 lax på tre veckor genom att sitta och le och tjåla med gamla damer och farbröder. Fine by me liksom.. Jag är ju faktiskt ett knippe solsken så klart att jag kommer passa som solstråle! :D haha Imorgon börjar jag och jobbar i ca 3 veckor. Nio till halv fyra, nice..

Nu sitter jag och väntar på att A ska komma hem och hämta mig, så ska jag följa med na till golfbanan och glo när hon typ slår bollar tror jag. Kul. Jag tror att hon tror att jag är hennes lilla slav eller nått. Så..att..jag vet inte.. haha!
Jag ska vila tills hon ringer. vila lite bara.. wish me luck! Natti. Mad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0