Helium + Skönsång = hosta!

Hallå ja. Tänkte att jag skulle titta in en sväng och blogga. Jag är mitt uppe i flytt-packning, jag har inte kommit speciellt långt och jag är helt jävla slutkörd. Jag har slängt massa onödiga papper och småsaker och nu orkar jag inte mer :P Jenny, Johanna och Angelica kommer och hämtar mig på onsdag så vi tänkte flytta hem lite stuff då! Så det är bara att bita ihop och göra klart allt som ska göras.

I helgen va det Falukalas och jag, Jenny och Angelica åkte upp tidigt i Lördags med tåget. När vi kom fram till Falun så käkade vi lite och sen traskade vi hem till moí. jenny blev snabbt rastlös och ville ringa runt till alla jag kände, men i stället beställde vi en taxi till Norslund - till mathilda där det va fullt hus. Kalaset fortsatte och sen va det dags att dra till det verkliga kalaset - på stan! Kvällen gick och det gjorde vi oxå, vi gick och gick hela kvällen fanimej! Kallt som fan va det ute. Vi träffade André oxå, han hände med oss en hel del sen :) Vi hittade även en tjomme med gitarr som mer än gärna ville sjunga och spela med oss. Så det gjorde vi, i iaf 1-2 timmar! :) Sen va det dags att gå vidare, med hesa röster gick vi på staden. Angelica och Jenny kom på den briljanta idén att vi skulle göra våra röster ännu mer förstöda med hjälp av helium! Hahah det va as festigt.. Jessica har det på film! Det roade vi oss med väldigt länge och det va lika skojigt hela tiden! Haha :) När vi va stelfrusna och mätta efter ett mål mat på en liten kiosk så gick vi hem, det blev ganska tidigt ändå! vi hann med en buss så vi va hemma typ 2 redan.. Men det va trevligt iaf! Tack alla medverkande! <3

Nu sitter jag och tittar på barnkanalen, jag såg nyss en reklam om att Mysteriet på Greveholm ska börja igen! :D mitt i sommaren, men iaf.. bättre än inte alls! Det börjar på Söndag klockan 09:00 - för er som vill se det! :D Det är så jävla bra.. Nu blir det en tupplur på soffan! Ha det bra.. hoj hoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0