Mad som träningsnarkoman?

Träningsverken börjar redan komma i rumpan på mig. Det är någonting som ni typ aldrig har hört från mig förut! :D haha Men idag har jag tränat häcken av mig - bokstavligt talat! Det började med en svettig runda runt spåret i morse med hurtbullen Jenny Eriksson. När jag kom tillbaka på fasst makt igen så gick jag upp på mitt rum och "skakade". Det säger er ingenting, eller? Det är så att vi har en träningsmaskin hemma som skakar varenda fettklump på kroppen så att allt skakas bort! underbar.. Efter en 20 minuters vända på skakis så blev det 50 situps och 20 armhävningar (vilket verkligen är min svaga sida - armarna!). Efter en kall dusch så va det bara att fixa i ordning sig lite lätt och sätta sig i bilen, på väg mot borlänge! Kupolen utan pengar är ingen hitt, jag hittade ingenting! Sen blev det Maxburgare och sen vidare till Ica Maxi. DÄR köpte jag ett par skor och leggings, hur kan det alltid vara så att jag alltid hittar nånting på Ica Kraxi? Tur att jag inte är så noga med märkeskläder and shit, sånt är fan bara sjuukt töntigt. jag tycker att det är ballare med skitkläder, jag skulle seriöst kunna köpa Loppiskläder om det va så! Haha

Väl hemma i berget igen kom ångesten, för intaget av hamburgare och glass till efterrätt. I ren panik så blev det en vända på spåret igen! Det är inge kul att väl pallra sig ut, men när jag väl är ute så är det fan ljuvligt. En kvarts skak nyss och nu ligger jag, och spänner en öm rumpa! Haha Imorgon bitti blir det nog en vända på spåret igen :) Svett <3

Nu ska jag snart sova, tro det eller ej, men jag behöver all energi jag kan få om jag ska orka kuta runt på spåret stup i ett. Men innan läggdags så måste jag bara påminna om att det är midsommar på fredag, om ni inte redan visste det. Jag vet fortfarande inte va jag ska göra än. Ska det verkligen bli Finskaföroreningen? hm.. save me! haha

Nä, time for bed. Ska bli riktigt skönt. God Natt och sov gott. PEACE - Mad *


................................50 minuter senare...................................


Music beats, in the middle of June.

The sound of a drum, sutch a lovely tune.
People are dancing, laughing and singing,
Everybody's happy, the bells are ringing.
Smell that smell and sense that heet,
kiss, love, live and feel that heartbeat.
The summer is finally here to stay,
not forever, so enjoy and let the music play.

Ibland känner jag för att dikta.. jag vet inte varför? PEACE, nu SKA jag sova.. Mad ***
 


Kommentarer
Postat av: Boris

Vad du är duktig som har tränar mad. :D Om du har börjat tränat så seriöst är det väl dags och skaffa ett gymkort? ;) Men det var en grej jag inte förstod, du skrev att du drog ut på spåret.. Sprang du då? Jag trodde du hatade och springa. Aja lycka till med träningen Mad /// Boris<3

2009-06-20 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0