tick tack - tick tack..

toodles! Klockan är mitt i natten och jag är vaken, jag är mer av en nattuggla än en morgontupp! Jag har precis tittat färdigt på en film här på mitt nystädade rum, helt ensam. Jag kan till och med höra ljudet av min armbandsklocka som tickar. Och ett svagt ljud av en bil utanför, vattnet som forsar på vägen och bildörrar som smäller.
Regnet har verkligen öst ner idag, men på något uderligt vis så tycker jag om det, det är då man känner för att krypa ner i sängen och titta på en film, utan att få dåligt samvete för att man inte är ute på sommaren. Visst hade det varit bättre med sällskap framför filmen, men ack. Filmen jag såg heter iaf Australia (Nicole Kidman & Hugh Jackman). Och i ärlighetens namn så var det väldigt mycket en film i min smak! Den va läskig, vacker, lycklig och sorglig. Helt underbar. Som alltid ska jag falla ner i tårar så att min kudde blir aldeles genomblöt, så det kanske är till en fördel att vara själv framför en sån här rulle! haha. Nej, men det va verkligen bra och den får 4 av 5 toasters.. Lätt!

Nu ska jag iaf sova, för imorgon ska jag leka med jesper! Vi ska titta på skräckfilm och så..
Så det är bäst att jag är utvilad! Haha God natt mitt härskap, och lova mig att titta på filmen!
Den va för bra för att missas! Peace - Madness <3




"If you don't have love in your heart, you have nothing. No dreams, no stories. Nothing."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0