Djungelvrål i klubb-form?

Hej svejs va! Söndag, nej tack! Jag är still in Grängesberg och åker upp till skolan imorgon bitti ist, det kändes som en bra idé att göra så, men jag kommer förmodligen inte känna samma sak imorgon. Men det är det väl värt kanske.
I helgen har det varit mkt umgänge med familjen, i fredags åt jag och pappa 08-kräftor och jag, papi, mami, Johanna och Jenny tittade på Så ska det låta och Singing Bee. Det va jätte mys, men jag blev fasligt trött fram mot nattkröken och kröp till kojs redan vid halv 12.
Lördagen började med en trip till Ludvika men mamma och pappa. Vi va in på systemet, dollar, MM och sist och betydelsefullast - Skeppmora. Vi va hem till famil jen Fredriksson och tittade på hundvalparna. Det skar i hela hjärtat på mig, speciellt när jag säg dom stora hundarna. Maggan är så lik Rocky så att det gör ont. Men jag lyckades pull it together och inte börja gråta. Kvällen spenderades mkt hemma vid Jenny. Dom drack en massa och det blev en hel del folk. När dom åkte till SOLO så gick jag hem. Där hade mamma och pappa lite sällskap av Fredrik + Anette och Ulf + Marie. Så jag satt där nere och skrattade åt pucko Uffe.
Sen va jag in till stan en sväng med mathilda oxå, och hämtade Jesper + skjutsade hem Basse och Sandra till Marnäs.
Hem igen och skrattade åt Ulf ännu mer. Jenny, Johanna och Emmelie kom hem och efter mkt skratt och tjål så gick vi hem till Johanna och åt resternade pizza från dagen måltid och sov.

Idag har det varit slappt som fan. Proppat i mig massa mat och godis typ.. Nu sitter jag och Jen och tittar på tv, äter ostbågar och dricker cola. Sista nu, for real! hoppas jag..

Tja! Natti natti, Maad *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0