*Host-och-fnys*

Nu har jag inte skrivit på en vecka. Det kan man se. Den här veckan har varit lite blandade känslor, fint väder ett par dagar nu på slutet men resen av veckan har sugit. Nu sitter jag i skolan och "fulsurfar" som vi tillåtelse av Jan-o att göra när vi var klara med det vi skulle gaya med. Idag är det äntligen fredag igen och jag ska hem till Grängesberg, för tredje gången denna vecka. Men det ska bli lika skönt som alltid. Egentligen har jag lovat TNG att komma på deras spelning på Arenan, men jag pallar inte idag. Om jag inte måste.

Fredag, och ingenting att göra när fritiden kommer. Idag fyller Magnus Gustavsson 20 år :) Grattis.. Med hopp om att det blir 20årskalas imorgon ;) Jonas Lindeborg fyller 20 imorgon oxå, Grattis. Jag bjuder här med in mig själv, tack Mad! Ingen fara..
Annars har jag verkligen inga planer i helgen, jag ska plugga lite och vila upp mig så gott det går helt enkelt.

Johanna ska ha spö. Tjocka fläsk bilder på Johannas blogg, det gillar vi inte. Men jag får ju iaf inte damp som vissa andra får när det publiceras bilder på dom. Jenny.. *Host-och-fnys* 

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sluta! Det är jättefina sommriga bilder :)

2009-03-20 @ 15:15:15
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACKAR! :D

2009-03-23 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0