Ingen glädje så långt ögat kan nå..

Tjaba, tjena, hallå! Sitter i skolan och vill banka skiten ur alla.. nej då! Men jag är lite loj idag känner jag. Det är nog hormonerna som spökar, det är knallröd vecka (för att vara brutalt ärlig). Inget ni ville veta men det fick ni lov att få reda på iaf. Skyll er själva! Ha. 
Igår va det flickmys igen, som varje onsdag. Jag, Mattis och Fia käkade lite flötig pizza som en bra måltid efter en fruktansvärt lång och brutal dag i skolan. Sen kom Ida, och fram mot kvällen spelade vi massa sällskapsspel och skrattade som aldrig förr. Det va jätte kul. Men man blev en aning utmattad, så vi somnade gott i natt. 
Imorse va jag så jävla trött så jag ville fan inte gå upp ur sängen, jag va väl sist upp typ. Tätt efter Mathilda, såklart! :D Vi tog bilen till skolan och första ämnet va..Foto. Suck, det är rätt boring faktiskt. Och nu har vi multimedia. Inte heller så kul om ni frågar en skoltrött Madeléne. Men, vi slutar om drygt en timme så det går väl an!

I helgen blir det lugna puckar. Tack så mkt. Jag ska göra klart fotouppgiften "Glädje", och med min inställning till livet för tillfället så känns det som om det kommer ta hela helgen. Det finns inte så mkt glädje för tillfället. Jag hoppas på en tripp till Skeppmora så jag får plåta dom nykläckta valparna och sen hoppas vi på antingen ett besök av glada Ebba, eller hyperaktiva Alexnder. Då är uppgiften så gott som nitad. 

Nu ska jag kvida vidare med en mensvärk from hell. Jag kommer hem i morgon så ring om ni vill gö nått inte alls för anstängande! Typ en rulle eller så.. alltid trevligt. Ha det bra så hörs vi! Hoj hoj! Stay Mad. 




Kommentarer
Postat av: Jonas

Du får ta de lugnt med hormonerna ;) De kan slå tebaka sånt där vettö

2009-03-06 @ 07:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0