Knip!

Lovet är slut och idag började skolan igen, det va en ganska skön dag i plugget ändå. Det gick fin fint. Men snön den vräkte ner och jag va tvungen att åka hem till Grängesberg och hämta min mobilladdare. Inte så jävla roligt inte! Hann vara hemma i två timmar, sen åkte jag tillbaka. När jag kom till Falun så snöade det dubbelt upp och jag stog i all förtvivlan och väntade på bussen till Mattis. Förtvivlad och förjäves, ingen buss dök upp! Så jag ringde till Mathilda som så snällt kom och hämtade mig i brum-brum-bilen! Tack hjärtat, det va behövligt..
Imorgon ska vi till Hbo och ha psykologi. Det är ju faktiskt ganska festligt ändå, jag gillart. Det gör vi nog allihop! Jag trivs med människorna i "klassen". Dom är väldigt diskuterar-glada. Det gillar vi skarpt! :) Efter skolan ska jag kanske till Kupolen och köpa mig en tröja, för hela 400 spänn. Inget vidare kap direkt, men jag har som ett behov. Jag måste ha den, jag bara måste! Papi bidrar med hälften (y) Love u papi <3 Sen ska jag nog vidare till Grängesberg igen, jag vet att jag är där för ofta nu men både Ida och Mathilda ska hem av olika anledningar - och jag är ingen loner. Jag klarar inte av att sitta helt själv och glo hela dagen/natten. Jag pallar inte. Så jag ska nog åka hem. Synd att Ida har brottom hem, annars kanske Mathilda bara kunde stanna till vid Kupolen så jag fick springa in en snabbis, då kunde jag ju iaf åka bil hem. Men jag får ta bussen! Jag måste ju som sagt ha min efterlängtade tröja :)

Nu har jag mäkta ont i magen och nästan i nöd av ett toalettbesök, men ack. Mathilda duschar, så jag får nog vänta ett tag.. Iiiih.. gaalet! Knip Maddä, knip.. ni får ursäkta mig.
Det va nog ungefär allt. Ida kommer nog tillbaka en andra gång snart i brist på bussar, då blir det trångt i sänghalmen i natt! Men det gillar vi :) Mysigt, mysigt.. Nä! Ge dej nu maddä, ja tack!

Hej svejs va! Maad * <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0