Dalarnas videofestival + Seaside = One hell of a weekend!

Hello mother fuckers. Sitter nu inne vid textarna och har haft stormöte om morgondagen! För imorgon är det minsann Dalmasarnas/Dalkullornas-kortfilms-dag - Dalarnas videofestival. Jag och Sofia ska arbeta tillsammans och spana, intervjua, mingla och uppdatera hemsidan! ( http://www.dalarnasvideofestival.se ) Mötet va extremt givande, vi kom fram till att jag och Fia ska få börja dagen klockan 15:00 och sluta 21:00 - Det låter extremt! Men arbeta kommer vi göra i ca 3 av dem timmarna - resten blir filmtittande och tacobuffé! Fy fan va ljuvligt.. Så idag åker jag hem till berget och softar och jag och Fisen åkte tåg upp imorgon! SOFT.

På lördag ska der bli aaas varmt ute och det är enbart för att det är SEASIDE! TNG ska spela och det ska bli mother fucking grymt, som vanligt! Det blir grillning och spel hemma vid oss till en början och sen blir det ner på Cside för att mina favoriter ska rocka loss, och sen blir det nog hem till oss igen och tillstut ner dit åter igen för att titta på dom andra (inte lika viktiga) banden. 

Nästa vecka blir ett helvete, tre fucking prov på tisdag! Samhällskunskap x2 och Körkortsteori. Fy fan vilken jävla offerdag! Jag känner mig helt jävla utmattad. Idag har jag även prov i Naturkunskap. Det kommer ju gå käpp rätt åt helvete också. Men det är sånt man får leva med helt enkelt. 

Men aja, hem till beget i regnet och så blir det softisch idag. vill ni fika med mig på stan? call me.. ;) I need a date, real bad! Meeen, have it your way! Peace! Mad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0