Det är mother fucking söndag igen!

Vi har varit lediga sedan i Tordags men jag tycker iaf att det ska bli drygt att gå till skolan, trots den långa ljuva ledigheten! I torsdags va jag hem till Axel och lekte med grabbarna, det va trevligt. Jag skrattar ju en hel del när jag är med dom och det är inte så konstigt, dom är dumma i huvudet hela bunten! :) Vi va iaf ner till Jägarnäs och dom - alla pojkarna - spelade fotboll och jag tittade mest på. Axel skjutsade mig på cykeln ner till Jägarnäs - vilket va det värsta jag någonsin gjort i mitt liv. Det va verkligen as läbbigt, jag tror inte att Axel vet vart bromsarna sitter på hans cykel om jag säger så..
Efter fotbollen åkte vi hem till Axel igen och satt mest. Jag, DK, Orris, Robban, Axel och Anton. Jag fick dessutom lov att sova över.
Vaknade - fredag. Grattis Oskar Palosaari 17 barre! :) Idag firade vi Oskars födelsedag med ett litet kalas hemma vid Axel.

(Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år. Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade åååååår! Ett fyrfaldigt leve för Oskar - han leve.. hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra!!)

Kvällen va faktiskt rolig ända till det inte va kul nå mer och jag blev arg. Men jag va inte den enda som va sur, det va vissa som gjorde mig sur med sig surhet - så jag fixade så att Makkan kom och hämtade mig och skjutsade hem mig! Tack!

Lördag. Jag va hemma hela långa dagen. Nej, nu ljög jag.. Jag cyklade hem till Jesper en vända och tittade på film! Vi hade så tråkigt båda två så vi hade det tråkigt tillsammans - jag och min lilla plutt <3

Idag va jag, johanna och jenny till vallen och tittade på U-lagen när dom fick fet stryk i fotboll. Det va ju roligt.. sen har jag bara lekt med Ebba! :) Bubblan är en liten envis gullunge som man inte kan göra annat än att tycka om! <3

Nu ska jag fan sova. Imorgon ska jag till skolan igen, det känns förjävligt.. God natt! Mad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0