Frustrations ångest?

Jag har nog aldrig varit så frustrerad i hela mitt liv! Jag sitter hemma helt själv och tittar på Robinson, det är för fan lördag och jag tar mig ingenstans! Jag vill bara att någon god själ kan ringa till mig och fråga om jag behöver skjuts till ludvika, för jag tror minsann att jag kommer ruttna bort om jag sitter hemma hela kvällen med Amanda och hennes vänner.
Finns det verkligen ingen som kan skjutsa mig? Jag har verkligen frågat alla jag känner med det finns fan ingen. Ingen som är så snäll iaf, jag känner bara upptagna och idioter.

Men jag får väl sitta här och stirra in i väggen då, så är det bara. Jag har ju faktiskt inget val.. mitt liv suger helt enkelt, det är ju för fan lördag!! fy fan i hela helvetet, man får fan ångest av att vara ensam - iaf jag. Det suger verkligen. usch!

RING MIG! - MAD'S SAD..

Kommentarer
Postat av: Anna Banäna

Madde lilla, du ringde aldrig mig. Hade ställt upp Diiiiiirekt!! =)

2009-05-05 @ 14:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0