Hardcore shit?

Night Bloggin'. God kväll eller ska man kanske säga god natt? Inte redan väl? Men jag är riktigt jävla as trött nu. Men mad ska alltid tänja på gränserna vettni. jaja, what ever. hardcore shit.

Idag är jag hundvakt åt lilla Jojje, jag brukar ta å vara det ungefär en till tre gånger i månaden. Inte mer än tre, men oftast så blir det bara en gång eftersom Amanda är mer lättprutad. Axel, Jesper, Ante och Philip har förövrigt varit här hela kvällen och hjälpt till. Eller egentligen kan man ju inte säga att dom har hjälpt till speciellt mkt. Dom har mest druckit upp min cola och ätit upp mitt godis. Vi hann se tre filmer under tiden dom va här. Det började med en lätt Shrek 3, sen fortsatte det med en extremt rolig och inte all läskig Dawn of the dead och avslutades festligt med School of rock. Tre väldigt roliga filmer faktiskt. Om jag ska säga vilken jag personligen tycker va bäst så måste jag nog säga Dawn of the dead. Den är så himlans rolig bara och inte alls läskig som jag antar att den ska vara. Det är ju trotts allt en skräckfilm. Men det är iaf en hyvens film och för er som inte sett den av någon konstig anledning så måste jag ju verkligen rekomendera den. Lätt 4 av 5.. Hardcore Shit?

Nu har grabbarna gått hem och jag är all alone med Jojje förståss. Han sover som en stock här brevid i soffan och jag sitter i vanlig position med datorn i knät, livrädd att den ska bli överhettad och dö mitt i inlägget. Det vill vi ju inte, men jag vet att det finns en hemskt stor risk att den gör det. Då är frågen verkligen - varför i hela helvete sitter fläkten på undersidan av datorn?

Angelica kom precis hem och Jenny är väl fortfarande ute och ränner som vanligt. inte alls ovanligt. Jag somnar nu så c u soon! Mad.

Kommentarer
Postat av: jens

shrek 2*

2009-05-10 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0