"Tetris en riktig klassiker bland små spel"

Tjenna! Sitter hemma i faluns tråkigaste lägenhet och grejar lite. har fått i mig ett mål mat, och det va fan välbehövt.
Idag när jag kom till skolan kännde jag nån sorts lättnad i kroppen, inte alls som det brukar vara. Hela dagen har varit mkt lättare än va det brukar, kan det bero på att jag vet att vi bara ska vara i skolan i tre dagar? Det kan nog vara så..
Jag har mest spelat det mest beroendeframkallande spelet i världen - Tetris. Och på facebook dessutom, och där vill man hela tiden slå sina vänner på käften. Det är inte alls som typ på mobilen då man slår sina egna highscores, noway! Här vill man bara se alla andra förlora, inte sig själv vinna! no no..
Jag vill inte ens gå in på facebook för då vet jag att jag kommer börja spela och då kan jag inte sluta! Det hjälper ju inte att Emil Berg sitter och spammar mig på msn just precis nu och vill att vi ska tävla i det förbannade spelet! lägg av, jag får panikångest! :D Haha jag kommer aldrig kunna sluta med den bästa drogen i välden - Tetris.

"I don't like the drug but the drug like me"

Ikväll ska jag nog hem till Mattis och hälsa på, det blir väl lite tv och så kanske.. Här finns det ju ingenting att göra så va fan ska man vara kvar i den här ruttna lägenheten och göra? Det ska bli så skönt att flytta härifrån! Underbart verkligen.

Nu ska jag kanske ta ett parti av tetr(h)asch! beslutsångest! Jag kan inte sluta när jag väl börjar. - Mad.   

Kommentarer
Postat av: Johanna

I blame you for my obsession :)

2009-05-12 @ 00:15:47
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0