PEACE , GORGEOUS.

God kväll gott folk, det är tisdag eller nu är det ju onsdag - men what ever. Jag ligger i min vanliga ställning i sängen hemma vid mor och far, fråga mig inte varför jag är i Gränges. Det blev bara så idag. Jag älskar att vara hemma vid mamma, hon lagar god och framförallt riktig mat! Det är ju verkligen mer än va jag gör när jag är i Falun. Jag börjar bli så trött på Falun nu, inte på folket där! Det är inte alls så, jag älskar mina Falupolare, dom är helt underbara. Men det är det där att man inte har någonting vettigt att göra.
Som igår till exempel - Jag och Mathilda kom hem från skolan och kom på ganska fort att vi skulle klippa oss, så hon klippte sin lugg och jag min! Så nu har både jag och Mattis hellugg igen. Jag blev ganska nöjd med mitt verk iaf, tur. Jag blir lite mallig när jag klarar av någonting över huvudtaget helt själv - I risk att låta lite som en puckad blondin.
För att komma till saken - det är inte bra för oss att vara rastlösa, då kan det hända att vi gör någonting dumt!!

Dom här sista veckorna i skolan kommer bli kämpiga. Jag kommer nog fälla en och annan tår på skolavslutningen, av ren lycka att slippa gå till skolan på nån månad. Det ska verkligen bli så enormt skönt och det är ju absolut efterlängtat, det kan ju ingen säga någonting om. Åter igen - Mad, kom till saken! - Jo, mkt att göra. Denna vecka blir det så här:
Onsdag - Fotografera all day long.
Torsdag - Möte med textarna om Dalarnas videofestival , red. bilder
Fredag - 12.00 till ca 18.00 - Dalarnas Videofestival , Jag ska vara vimmelfotograf.
Lördag - SEASIDE , Falun - TNG:spelning klockan 4 - klassdisco! :D haha

Nästa vecka har jag två samhällskunskapsprov på tidsag, det ser jag verkligen fram emot. Det är helt sjukt att våran lärare tycker att han kan sätta det nya provet på samma jävla dag som halva klassen (inklusive jag) ska göra det förra provet på "omprovstillfället". Varken Jag, Ida eller Isabel har gjort det förra provet p.g.a olika anledninga. Cp:n..

Nu ska jag fan sova, jag är as trött för en gång skull. Ska upp astidigt imorgon! Peace out - Mad.

Maybe I was stupid for telling you goodbye. maybe I was wrong
 for trying to pick a fight. I know that I've got issues, but you're pretty messed up too,
Either way, I found out I'm nothing without you.
Cause we belong together now, forever united here somehow.
You got a piece of me - and honestly - my life would sucks without you!
Being with you is so dysfunctional, I really shouldn't miss you But I can't let you go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0