and from your lips she drew the hallelujah..

Dagen har varit fett najs. Jag och Johanna tittade på film typ runt fyra, "1408" hette den, och den va faktiskt as bra! Eller vissa saker i filmen va as bra och vissa saker va lite långtråkiga. Under dom tråkiga delarna av filmen fick jag tid att tänka och kom på en liten rolig idé. En idé som innehöll mej, Johanna, en kamera och photoshop! Så efter filmen fullföljde vi min idé och resutatet visas som en header. Det är alltså jag som sitter och står på bokstäverna.
Det tog typ en och en halv timme att ta alla bilder, men det va skit kul, tills knotten började vakna till liv och försökte där med överta mitt liv. Då gick vi in och fixade på photoshop - och voilá! Done and very happy! ;D
Jag och Johanna är ett as bra team! Vi arbetar bra tillsammans. Vi förstå varandra..

På fredag är det midsommar! Fan va roligt. Jag ska fan gå upp i tid, för jag och Marie har kommit på att vi ska ha en midsommarstång i Jankviken! Det är där vi ska vara och käka och så, sen ska jag och Ida till råbroviken! :D Woohoo!
Favorit i repris, verkligen.. Vi ska alltså hem till Johnny, Anette och André och hälsa på :) Det vart ju så grymt kul förra året så det får vi bara inte missa. Anette kom på den briljanta idén att jag och Ida skulle fråga om vi fick sova i Maggans (idas farmor) stuga då, den ligger nästan granne med dom! :D Och det fick vi, så så blir det! (y)

Nu ska vi kanske titta på en movie, me and Johanna! "Livs verket", jag har lånat den av Ida, den skulle tydligen vara sorglig! Så jag måste titta på den.. :) Mad like sad.

C u ,, Maaad ^ <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Gu vilken fin header du har nu!

Vad söt du är när du hoppar omkring på bokstäverna :)

2008-06-17 @ 11:04:33
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0