I'm going home..

sitter hemma vid Jenny och umgås lite med Mojo innan jag ska åka. jag känner mig fortfarande lite stressad, och det är väl inte så konstigt med tanke på att jag ska åka om typ kanske två timmar och jag tycker inte att jag har packat klart än. Men det är så jävla deprimerande så jag vet inte om jag orkar. Idag åker jag och Mattis upp till hemmet igen, känns ju sådär. Jag tycker ju att det ska bli lite skönt att komma bort härifrån. Jag har ju faktiskt befunnit mig i Grängesberg i typ två hela månader nu och det börjar gå mig lite på nerverna. Men som sagt så har det hänt så mkt under sommaren som har förändrat mig.

Nu måste jag nog gå hem och packa det sista och kanske bränna en skiva till resan! En roadtrip skiva måste man ha så vi kan sjunga lite på vägen. Då känns det kanske inte helt fel att åka igen..

P.S Johanna va nyss här och gav mig min födelsedagsprelle som är från henne och Jenny, det va ett par svarta skullcandy lurar!!! Som jag har velat ha så jäävla länge. TACK! Så jävla snygga.. D.S

imorgon börjar skolan, måste förbereda mig mentalt.. PEACE - Mad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0