Sjuk, sjukare, sjukast.

När jag började blogga så va det lite som en drog, jag va bara tvungen att blogga, helst varje dag. Men nu känns det mer som ett tidskrävande arbete. Jag vet inte varför det är så, men jag tror inte att det beror att jag har mindre att skriva om nu. Snarare tvärt om, jag har nog för mycket att skriva om nu så jag inte orkar. Sen kanske jag inte hade lika mycket att göra förut så då blev det lite som ett tidsfördriv. Men som jag sagt ett flertal gånger förut så ska jag bättra mig på bloggfronten.

Sjuk. Skulle vilja kalla det lätt-svininfluensa. Jag har alla symtom för att ha svininfluensa. Feber, hosta, huvudet fyllt mer snor, ont i hela kroppen och rinnande ögon. Och om - jag säger om - jag har denna omtalade sjukdom så skulle det vara extremt typiskt, med tanke på att jag efter många om och men har skrivit på den där jävla vaccinlappen i skolan. Men, det är ju min vanliga tur.

Nu sitter jag här, hemma vid Jenny och tycker lite synd om mig själv. Jag vill bara suga i mig en iskall julmust och sova hela dagen lång. Men jag tror inte att jag klarar av att sova längre. Jag har sovit i en vecka nu, det kan fan inte vara bra med för mycket sömn heller.

jag ska iaf vila lite, mitt huvud tar kol på mig.. - PEACE.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0