Förvirrad liten flicka i falun..

Ensamheten tar död på mej för tillfället.. Jag fällde till och med en tår nyss och frågade mig högt och tydligt - så att det ekade i tystnaden - Va är det för fel nu då? Jag vet inte. Jag saknar min familj lite, jag har inte varit hemma på as länge känns det som.. men imorgon ska jag hem och tydligen INTE vara hundvakt! Va ska jag göra då då? Kanske gå ut? Jag skulle gärna gå ut på krogen men jag känner inte att jag har råd riktigt! Kanske ska ta en white weekend? kanske. På lördag ska jag iaf vara Zorro vakt! Och jag hoppas att André fortfarande vill hålla mig sällskap, annars är det ju as tråkigt.. vill inte vara själv nå mer nu! det suger.

Det skulle passa med en så kallad vit helg nu för nästa helg blir det krogen med en nymyndig Sofia och helgen efter det blir det med en lika så Jessica Hellström. Så det är fullspäckat fram över. Som en falukorv (Johanna fatta?). Jag kanske ska ta en så kallad filmhelg och bara titta på massa gamla rullar som man inte har sett på länge? det skulle faktiskt vara ganska skönt. Efter förra helgen har jag lärt mig att man inte ska tvinga fram en rolig helg, för då går det bara åt skogen. Hela förra helgen va helt värdelös och det va väl kanske väntat med tanke på att jag faktiskt har haft ganska roligt den senaste tiden. Och det kanske inte kan hålla hur länge som helst? Men så här lyder fredagens erbjudande på Underbar (Solo?):

"Buffé + dryck + trubadur ENDAST 99:-2 okt.Buffé = Kycklinggryta med ris och sallad. Ät och drick lugnt fram till ca 18.00 då börjar Peter Bogsveen spela, så då sitter nog ingen still. Från 21.00 fortsätter vi med CRAZY FRIDAY, FRI ENTRE OCH HAPPY HOUR HELA KVÄLLEN!!! DJ från 22.00 - 02.00!"

Det känns otroligt lockande.. haha. OM det är nån som vill följa med mig vill säga.. Jag kanske ska ta mig ett snack med kusinerna Fredriksson (Evven + Pelin), dom brukar vara på! Elin är en riktig partypingla! :D

Nu ska jag fortsätta chatta med mina älskade systrar på msn ;) haha <3 - PEACE!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Men tänk om jag tappar behån då!!

2009-10-03 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0