Hej och välkommen till Madelénes hjärna!

Vart tog den roliga bloggande Madde vägen? Frågade Jenny idag när vi hade ett löst telefonsamtal på ca 34 minuter. Ja, va svarar madde då? Jo, den Madde som ibland har humor går i ide när det blir kallt. När hösten kommer tillsammans med den isande kylan så brukar den även ta med bästa kompisen - depressionen! Hej och välkommen till Madelénes hjärna! Nej, men jag ska försöka inte gå i ide allt för mkt nu när jag faktiskt känner mig lyckligare än någonsin. Nu när jag iprincip bor ensam så tänker jag en hel del, och i början så kunde det gå mig på nerverna och jag blev deppig. Men nu när jag tänker och tänker så hittar jag ingenting. Det känns så jävla underbart och jag måste ju säga att jag liksom svävar lite på rosa fluffiga moln.

Idag är det måndag igen, trevligt som fan! Jag har varit på så bra humör idag, fast jag bara har sovit i fyra timmar i natt. Helgen har i alla fall varit ganska bra. På fredagen va jag hemma vid Sofia och förfestade och sedan tågade vi vidare ner till Underbar för Sofias premiär-runda på krogen. Jag hade inte så stora förväntningar på kvällen och det va kanske därför den blev så rolig. Jag träffade bland annat Tantan och Anders vilket va länge sen, och sen kom även André dit :) Motti Anette kom och hämtade oss när det va dags att slå igen portarna till den tömda baren, och vi åkte hem och somnade som två små barn.
Sedan va det dags för lördag och i det berusade tillståndet dagen före så pratade vi lite med tantan och André lovade honom att vi skulle gå på SOLO denna kväll. Så när vi vaknade så kändes det liite jobbigt. Jag åkte hem för en snabb dusch och åkte tillbaka till Skeppis med inga som helst planer för kvällen. Familjen Ericsson satt och frös i soffa när jag kom och en och annan drink slank ner. Plötsligt och hastigt blev vi hungriga och bestämde oss för China, taxin beställdes medans Anette sprang runt och försökte bli klar.
Det hände mycke skoj denna kväll så jag orkar inte rabbla allt, men det blev China - Lobbybaren - Solo. De två förstnämnda va jätte trevliga men Solo är inte min grej, verkligen inte. Jag och André gick mest runt och tittade på allt konstigt folk som finns i Ludvika. Vi åkte hem relativt nyktra efter krogen och somnade lika gott idag.
Jag spenderade alltså hela helgen med Familjen Ericsson vilket är hemskt trevligt. Söndagen lika så <3

Nej, nu.. jag är trött som fan! dags för kojan! - PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0