i scream, u scream, we all scream 4 ice cream..

Nu är det bara en skoldag kvar till höstlov, jag kan knappt vänta. Imorgon ska jag dock ha Svenska och Filmkunskap, vilket kan vara dom jobbigaste ämnerna ever. Svenska för att det bara är tråkigt, och Filmkunskap för att vi på lektionstid ska skriva en uppsats om Stumfilmens Historia imorgon. Roligt va? Jag vet inte ens va vi har gjort under lektionerna, jag kommer bara ihåg att vi har tittat på stumfilm. Va lär man sig av det? Nada Choklada tydligen. Men men, det är ju en omöjlig uppgift, that's life I guess..

Nu ska jag snart äta lite glass och göra mig en cappuccino och ta ett varmt bad, det är precis va jag behöver. Min näsa är snart djupfryst, behöver värme. Det är seriöst lika kallt inne som ute snart tror jag. Typ som i Andrés rum där man måste ha dubbla täcken för att inte frysa ihjäl ;) haha Nej men seriöst, jag funderar på om elementen ens är på? Jag har liksom inte ens tänkt på att kolla det, det kanske är bra att göra det innan man klagar på kylan.

Nej, cup-of-cino va det ja! C u, PEACE <3

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är sådanna här inlägg I like. Dagliggöra med en twist av Maddähumor! pusselipuss

2009-10-23 @ 13:38:25
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0