Madness is the gift that has been given to me.

Tjaba. Nu har det varit lite klent på bloggfronten igen, så nu börjar det kanske bli dags för lite updates. Det har hänt ganska mycket på kort tid så jag kan inte skriva om allt, för det orkar ni aldrig läsa gott folk. Men vi ska tala lite om veckan iaf. I tisdags va jag och familjen E (minus Kurt) hemma vid Vicke på Skeppmora för att gratulera kussen på 17-årsdagen - samt lilla Thilde som nyligen fyllt hela 2 barre. Problemet med att åka till Skeppis med mamma är att man blir kvar där i timmar! :) Inte för att jag inte tycker om att vara där, men i mitt stressade liv så kan jag liksom inte sitta still i två röda. Men det va iaf trevligt att vara där och träffa Vicke och gänget.
Onsdag - igår, va jag i skolan och det va väl lika kul som vanligt. Det hade varit det iaf om det inte va så att vi tog Skolfoto-från-helvetet igår. Det kan vara det värsta jag vet, usch! Jag blir alltid att se totalt mongolid ut, inte kul..
När jag kom hem till lägenheten va det bara till och städa fort som fan, för typ klockan 5 kom André på besök :) Han fick verkligen uppleva hur roligt det är en vanlig vardag i Gettot. Inte speciellt roligt vill säga. Men då är det ju en nedra tur att André är så himla festlig då! Jag skrattade tills jag fick jobbiga hostatacker hela tiden! Han är heltokig :)
Fram mot natten åkte han hem och jag somnade väldigt gott efter en trevlig kväll fylld med asgarv!

Nu sitter jag hemma i Grängesberg och sörplar kaffe för att få bort den hemskt bultande huvudverken. Men det tycks inte hjälpa, det verkar snarare som det kommer leda till en krasslig mage. Så där är det.
Jag längtar lite till imorgon! Då ska jag, Bex (Rebecka), Fredrik (Pettersson) m.fl. gå på Etage i Falun :) Bingo Rimér kommer dit och goes crazy. Det här Etagebesöket ska sluta liiite bättre än sist! haha Bex <3

Nu ska jag vila. Jag tycker om att vila.. <3 - PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0