Analog, bitande kall höst.

Hemma i Falun, nerbäddad som en sill och helt ensam. jag har precis kommit in från den bitande höstkylan, har varit ut och plåtat lite analoga skitbilder som i sin tur ska framkallas imorgon! blä. Jag fick nog ihop ett 20-tal värdelösa bilder iaf. Only ten to go! kul. Nu är jag iaf helt slut och frusen, för fy fan va det är kallt ute! Jag ska sticka mig en stor fet halsduk, helt själv. Mamma hade massa restgarn hemma som jag kunde få, för inte fan tänker jag spendera massa pengar när jag ska lägga ner massa arbete på skiten. NOWAY. Så det ska jag sysselsätta mig med när jag får tid. Det är bara det att jag inte har så där jätte mycket resterade tid efter allt jag måste göra. Jag tycker redan att det är mycket i skolan, vilket är helt sjukt med tanke på att vi inte har gått i mer än en och en halv månad.

Nu blev jag plötsligt väldigt sugen på något att dricka. Men jag har ju slutat med cola om vardagarna så nu vet jag inte riktigt va jag ska svalka strupen med? Loka är ju extremt tråkigt iaf.. Om det inte va så nedra pisskallt ute så skulle jag ta mig en tripp till Willys, men nu är det ju det så jag vet inte om jag ska ligga kvar här. Jag har ju dock inte all tid i världen till att överväga eftersom det är Idol klockan 8 och Desperate Housewives klockan nio! ÅH NEJ! i skrivandets stund kom jag precis på att det är Andra Avenyn idag också! Samtidigt som Desperate! :O Va fan.. jag får inte missa Andra Avve. Men jag kan ju kolla på internet i och för sig. babbel babbel.

Nästa vecka ska jag och Johanna åka tll Gävle. Det ser jag faktiskt väldigt mycket fram emot. Jag älskar Gävle, det är otroligt vackert och speciellt om hösten. Jag saknar stadens magiska glans, jag saknar till och med fnasket i plasket. Så det ska bli trevligt med en heldag i Gävle City med storasyster, like back in the days! jag blir nästan tårögd när jag tänker tillbaka på tiden då Johanna bodde där, underbart <3

Nej, nu har jag bestämt mig, WILLYS - here I come! - PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Jag kan härmed glädja min älkade lillasyster med att det är tisdag vilket innebär att Grey's inte visas fören klockan 21:00 IMORGON! :) så glo du på ditt Andra Ave



Kiss n' Lööööve

2009-09-29 @ 19:00:09
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Buuhuuu.... Jag meed... I need to get back! NU helst! :)

2009-09-30 @ 18:47:51
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0