För du är en nolla och jag din idol..

Sitter på tåget på väg mot Grängesberg, och mår väl lite sisådär. Igår va det nollning och förfesten hölls hemma vid Signe. Alla (de flesta) Media 3:or samlades för att peppa inför en brutal förnedring. Klädda i svarta ninjakläder tågade vi vrålandes ut på stan, där möttes vi av ett gäng med livrädda små ettor. Förnedringen började med det samma. Jag sprutade ner alla nollor med ketchup och kastade mjöl och dy likt på dom. Resten av ninjorna kastade allt som dom fick tag på, ägg, vitlöksdresssing och dylikt. Till råga på allt verkligen så sprutades saften av en rutten haj från island ut över nollorna. Ja, jag vet.. det låter konstigt. Men så sant som det är sagt, Liv i A - som kommer från Island från början - hade med sig rutten jävla haj! Det är iprincip som surströmming i Sverige. Det luktade totalt jävla vidrigt verkligen.
Nollningen fortsatte med förnedring till max. Det blev allt från sminkning till spräcka ballonger mot varanda. Inte SÅ brutalt som när jag en gång blev nollad, ingen kattmat alltså.

Efter en timmes förnedring så gick vi brudar hem till Ida och fortsatte festen. Klockan nio samlades alla i Media-familjen (3:or, 2:or & 1:or) på stan igen för att denna gång vara trevliga mot varanda. Det blev en kall och blöt efterfest i regnet utanför en jävla skola, av den anledningen att det va det enda stora taket i närheten. Men jag hade skit kul iaf, jag ramlade hem till Norslund med sällskap av Fredrik och Lina bland andra. Blöt och trött somnade jag direkt i min säng. Skit kul dag verkligen.

Nu sitter jag som sagt på väg mot berget igen. Ikväll blir det nog ganska lugnt, för imorgon har jag hört att jag ska på krogen. Halva priset på Trädgårn, Strippor på SOLO eller nya Musikhuset? hm.. nått blir det iaf! Men nu ska jag sluta blogga, alla jävla människor på tåget stör mig. - PEACE.

Kommentarer
Postat av: Marie

å så hamna du i gränges med faster marie....

det va jättekul

2009-09-05 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0