Du ska va som en mor fö mä, fattaru?

Chips, cola och Harry Potter. Är det så det är när man är sjuk alltså? Imorse skyndade jag iväg till skolan med en väldig fart, när jag väl satte mig ner och skulle ha matte så började jag känna mig extremt konstig. Jag blev helt blek och fick röda jävla utslag på mina glassgubbe-kinder. Trött och hostig, usch. Så jag tänkte, svininfluensa! va va det jag sa! Jag har bara väntat på att denna dag ska komma, ända sen i somras har jag sagt att med min vanliga tur så ska jag nog få lite virus! Det sprider sig som löss sprider sig på Parkskolan.. Så passa er gott folk!
Nu ligger jag som en bultad biff i sängen och börjar bli lite smått irriterad på Harry Potter-låten som går om och om igen på tvn tillsammans med eftertexten. jag har inte ens ork att stänga av skiten. Hungrig är jag också. Men tro för guds skull inte att jag tänker laga nån middag inte, jag har fått i mig en varma koppen och en smörgås. Ja, och några chips som nu vill komma upp samma väg som dom försvann! Och skulle inte tjockis-madde börja banta idag? JO. men nej, jag va bara tvungen att drickan cola. Jävla fetknopp.

Humörsvängningar? kanske lite.. haha! Jag ligger här och hoppas att Johanna och Angelica kommer upp och hälsar på, jag kanske till och med följer med Grängesberg, om jag inte känner mig bättre till kvällen.
Nyss fick jag ett kraftigt begär att se Green Street Hooligans! Jag vet inte varför, men det kan ju vara för att det är en av dom bästa filmerna jag vet. Kan ju vara lite lite lite för att Charlie Hunnam är het het het.

Jag vill även tillägga att jag verkligen älskar alla mammor som har skaffat Facebook, det kan ju vara det roligaste. Nu ska jag vila mina svullna ögon en liten stund. - PEACE.


I'm forever blowing bubbles.. pretty bubbles in the air..


Kommentarer
Postat av: Jämpa

Charlie Hunnam is my man! Krya på dig skiten! Hade hämtat hem dig idag om jag hade hunnit!



Puss

2009-09-08 @ 18:43:47
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0