Like back in the days <3

Godkväll gott folk, jag skäms över mitt ynkliga försök att vara en riktig bloggare. Men som många gånger förr så säger jag nu att jag ska bättra mig. Men vi alla vet ju hur det blir med den saken, tiden är knapp..

Nu sitter jag iaf i lägenheten i Falun, min och Mattis lägenhet. Dock är min nya sambo inte närvarande, av den anledningen att hon är i Grängesberg och har införskaffat sig en liten kissekatt. Hon och Daniel vettni, som ett gift par. Lägenhet, middagar, resor och nu en katt? Vad kommer härnäst? Förlovning kanske? vem vet.
Så jag sitter här i min säng med datorn i knät och skypear med Ante, Axel och Sjöberg, like back in the days! Jag blev totalt överlycklig av att höra den fantastiska melodin av att någon ringer mig på skype, det sprudlade i hela kroppen!
Skola imorgon, onsdag av alla dagar, som förövrigt är den absolut värsta på heela veckan. Jag börjar halv nio och slutar halv fem! Det är för fan rena tortyren! Efter skolan är man död. Alla vill gå på krogen, inklusive jag så klart. Men Philip ringde och ville att jag skulle komma till Ludvika och leka. Jag vet inte, jag slutar halv fem.

Nu är det officiellt, på Torsdag den tredje september är det NOLLNING! Vi Medie 3:or kommer piska ettorna. Men årets ettor är nog dom mesigaste jävla ungarna ever.. Hoppas vi får ihop lite kids som vi kan förnedra. Det jobbiga är att vi tydligen ska vara rätt snälla. Ingen jävla hämnd här inte, tydligen inte..

Nu ska jag fixa lite kanoodles och koncentrera mig på mina wow-spelande skype:are. <3 LOL. - PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0