Fyra av fem toasters..

Tårarna rinner ner för mina kinder i skrivandets stund. Jag har precis avslutat en film som jag trodde skulle vara helt värdelös men visade sig vara en riktig goding :) Filmen i fråga heter The Water Horse - Legend of the deep och handlar om att en pojke i Skottland som hittar ett ägg och tar med det hem.. Man kan ju även säga att den handlar om Lock Ness odjuret liksom, för det är ju det den gör. Nu tänker ni säkert typ jaha, det verkar ju verkligen bra.. eller inte! Men det va den faktiskt. Lite som Rädda Willy, och den är ju kult. Fyra av fem toasters..

Ja, om man tar en kik på klockan så märker man att den är typ strax efter tre, på natten. Jag är varken trött eller hungrig. Piggheten beror kanske på att jag bara har varit vaken i tretton timmar ungefär, men jag fattar inte att jag inte är hungrig. Med tanke på att jag inte har ätit ett skit idag, min matlust har helt och hållet dött.

Imorgon kommer Angelica och Johanna och hämtar mig, för jag tycks ju inte bli bättre - snarare sämre. Idag har jag hostat som en idiot verkligen, haft feber till och från, ont i huvudet i morse, täppt i hela huvudet och yrsel - när jag väl står upp. Jag pallar inte att ligga här i den totala tystnaden så mkt längre nu så jag måste åka hem. Jag börjar bli galen och idag har jag till och med pratat med mig själv.. om ärligheten ska fram. Det enda jag kan göra är att titta på film och sitta framför datorn liksom. Hur kul är det? inte så kul.

Men nu tror jag att jag ändå ska försöka få mig lite sömn, jag vet inte va jag ska göra annars liksom. Ingen är ju vaken.. - PEACE. 

 

Ps. Grattis till morbror Janne och Ante som fyller år idag den 9 september!
hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!! <3 Ds.


Kommentarer
Postat av: amandaolzon

verkar verkligen som att den där filmen passar mig!! ;D Rädda Willy i mitt hjärta <33

2009-09-17 @ 21:59:11
Postat av: Svar..

Titta på den Mandi! Narnia vs. Rädda Willy! as bra..

2009-09-17 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0