When it all falls apart..

I was broken and alone, i wanna rest my bones,
the sun i shining now but still I'm feeling cold.

Jag och Mattis sitter i våra sängar och inväntar Idol, idag har jag bara setat hemma och deppat efter Skolan. Jag gjorde om min blogg lite som ni ser, ganska enkel och tråkig med jag känner mig lite så för tillfället. Enkel, tråkig och deppad. Är det för att det börjar bli snorkallt ute? Att sommaren verkligen är över nu? Eller är det min livssituation som är knepig? Att alla lägger sig i mitt liv? Eller är det Skolan? vem fan vet. Jag har ingen aning faktiskt, det kanske är lite av varje. Jag orkar inte tänka allt för mycket på det, det bara är så och så är det.

I helgen ska jag hem och festa med mina vänner. Becki och Fredrik ville att jag skulle vara kvar i Falun och gå ut med dom dock, men jag tror att jag hellre åker hem faktiskt. Det är ju trots allt marknad! HAHA. lol.

Fan, mitt liv har blivit så boring att jag inte ens har nånting att skriva nå mer. Patetiskt.

PEACE

Everything is messed up straight from the heart,
Tell me, what do you do when it all falls apart?
Gotta pick myself up, where do I start?
'Cause I can't turn to you when it all falls apart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0